شنبه ۲۹ اردیبهشت ۰۳
۴۹ بازديد

ال‌جي هرساله پس از معرفي پرچم‌دارانش اسمارت‌فون‌هايي از ديگر رده‌ها معرفي مي‌كند تا به اين ترتيب بتواند در بخش وسيع‌تري از بازار حضور پيدا كند.

 

اين كمپاني كره‌اي به تازگي از نسل جديد فبلت موسوم به استايلوس ۲ خود رونمايي كرده است كه از مشخصات بهتري نسبت به نسخه اصلي برخوردار است. ال‌جي استايلوس ۲ در ماه فوريه معرفي شده بود و ال‌جي تصميم گرفت نسل بعدي اين فبلت را در حاشيه برگزاري كامپيوتكس ۲۰۱۶ معرفي كند.

از جمله مشخصات اين هندست مي‌توان به نمايشگر ۵.۷ اينچي IPS با رزولوشن فول اچ‌دي، پردازنده هشت هسته‌اي ۱.۴ گيگاهرتزي، ۲ گيگابايت رم و ۱۶ گيگابايت حافظه داخلي اشاره كرد. از ديگر مشخصات اين فبلت غول پيكر پشتيباني از اسكنر اثر انگشت و هم‌چنين باتري ۳۰۰۰ ميلي‌آمپري خواهد بود. اين اسمارت‌فون در دو نسخه متفاوت عرضه خواهد شد كه تفاوت آن‌ها در بخش دوربين و هم‌چنين ميزان حافظه رم است. استايلوس ۲ پلاس در برخي از بازارها مجهز به دوربين اصلي ۱۶ مگاپيكسلي و سلفي ۸ مگاپيكسلي است و در برخي از كشورها به دو دوربين ۱۳ و ۵ مگاپيكسلي در دو روي دستگاه مجهز شده است. هم‌چنين اين هندست در دو نسخه با رم‌ها ۲ و ۳ گيگابايتي عرضه خواهد شد.

قلم مورد استفاده در اين فبلت در بخش نوك خود مجهز به نوعي پوشش نانو شده است كه نسبت به ديگر متريال‌ها دقت بيش‌تري را به ارمغان مي‌آورد. هم‌چنين قلم مورد استفاده در استايلوس ۲ پلاس ويژگي‌هاي جديدي را دارد كه از جمله آن‌ها مي‌توان به Pen Pop اشاره كرد كه در هنگام برداشتن قلم يك منوي ميان‌بر با قابليت شخصي سازي را به ارمغان مي‌آورد.

Juno Cho مدير بخش موبايل و ارتباطات ال‌جي در رابطه با استايلوس ۲ پلاس مي‌گويد:

    ال‌جي استايلوس ۲ پلاس براي كاربران يك نمايشگر بزرگ، قابليت‌هاي چند رسانه‌اي قدرتمند و تجربه‌اي ناب از نوشتن با قلم هوشمند را در يك قيمت رقابتي به ارمغان مي‌آورد. اين تنها يك نمونه از اصلاحات ما در طراحي و ويژگي‌ها براي طيف گسترده كاربران‌مان است.

با توجه به اطلاعيه مطبوعاتي ال‌جي، عرضه اين اسمارت‌فون از امروز در تايوان آغاز خواهد شد و در طي هفته‌هاي آينده شاهد عرضه آن در بازارهاي كليدي آسياي جنوبي، آمريكا، اروپا و آمريكاي جنوبي خواهيم بود.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.