شنبه ۲۹ اردیبهشت ۰۳
۱۷ بازديد

انتظار شما از توليد كنندگان سخت افزار در چه سطحي است؟آيا از ارائه خدمات دوستانه آنها رضايت داريد؟خوب جالب است بدانيد كه MSI صحنه ي سخت افزار را رقابتي تر كرده است.اقدام جديد اين كمپاني كاملا يك ايده حرفه اي و درخور توجه است.با ما همراه باشيد.

به طور حتم مي دانيد كه اطلاع از سيستم درخواستي و يا پيشنهادي بازي ها،يك مسئله بسيار مهم است.به دليل آنكه كاربران و گيمرها از بابت توانايي سخت افزارهاي خود اطمينان پيدا كرده و يا براي ارتقاء سخت افزارهاي خود تلاش مي كنند.از سوي ديگر عده اي نيز قيد بازي را به كلي مي زنند!در نتيجه سيستم پيشنهادي كه از سوي كمپاني هاي توليد كننده بازي ارائه مي گردد،همواره از جمله مهمترين بخش هاي اخبار ديجيتال بوده است.

 

 

 

 

 

 

اما دسته ي ديگري از كاربران پيگير اين بخش از اطلاعات هستند به آن دليل كه از چند و چون موتورهاي بازي،سرعت پيشرفت موتورها و...اطلاع يابند.پس آگاهي از سخت افزارهاي درخواستي همواره طرفداران خود را داشته است.اما اگر به همراه سيستم هاي پيشنهادي،سخت افزارهاي مناسب براي آن بازي نيز معرفي شود چه؟كارت گرافيك،پردازنده،مادربرد،لپ تاپ و حتي تجهيزات جانبي مناسب براي انجام يك بازي؟

بله كمپاني تايواني MSI اينبار در يك اقدام جذاب،وب سايت جديد خود را رونمايي كرده است.اين وب سايت ضمن نمايش بازي هاي روز و تاريخ عرضه آنها،سخت افزار و يا لپ تاپ پيشنهادي براي انجام آن بازي را در اختيار كاربران مي گذارد.لازم به ذكر است كه از آنجايي كه MSI يك برند تجاري است،به طبع تنها محصولات خود را معرفي خواهد كرد.علاوه بر آن كامپيوترهاي آماده MSI نيز در اين داستان شريك هستند و جزو پيشنهادات براي اجراي برخي از بازي ها.پورتال جديد MSI به منظور مشاوره و ارائه سرويس هاي بهتر در اين زمينه حساس است.اين سخناني است كه MSI در توصيف وب سايت جديد خود اعلام كرده است. Eric van Beurden از مديران بازار يابي MSI گفت:ما در شبكه هاي اجتماعي پيگير خواسته هاي كاربران هستيم و اغلب سوالات كاربران در سراسر جهان مربوط به سخت افزارهايي است كه توانايي اجراي بازي ها را داشته باشند.آنها مي خواهند مطمئن شوند كه آيا كامپيوتر و يا لپ تاپ آنها توانايي اجراي بازي ها را دارد يا خير؟

نکات خرید لپتاپ ام‌سی‌آی (MSI)، بسیار مهم هستند که باید در نظر گرفته شوند. اولین نکته انتخاب مدل مناسب است. MSI معروف به ارائه لپتاپ‌های قدرتمند برای گیمینگ و کارهای سنگین است. بنابراین، برای خرید لپتاپ MSI باید نیازهای خود را دقیقاً مشخص کنید. اگر شما یک گیمر هستید، باید به جزئیات مانند کارت گرافیک، پردازنده، حافظه RAM و فضای ذخیره‌سازی دقت کنید. همچنین، از اهمیت باتری و سیستم خنک‌کننده نیز مطلع شوید تا لپتاپ شما به مدت طولانی و بدون مشکل کار کند.

 

در مرحله بعد، از معتبرترین مراکز خرید لپتاپ MSI استفاده کنید تا از اصالت و کیفیت محصول اطمینان حاصل کنید. همچنین، پیش از خرید، بررسی‌های مستقل و نقدهای کاربران را مطالعه کنید تا با مزایا و معایب هر مدل آشنا شوید. نکته دیگری که باید در نظر داشته باشید، قیمت است. لپتاپ‌های MSI معمولاً از قیمت بالایی برخوردارند، بنابراین اطمینان حاصل کنید که با توجه به نیازهایتان، بهترین مدل را با بهترین قیمت انتخاب کرده‌اید.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.