شنبه ۲۹ اردیبهشت ۰۳
۵۵ بازديد

پاناسونيك با يك اسمارت‌فون ديوانه كننده به نمايشگاه MWC آمد. اين گوشي با قيمت 1500 دلاري خود نه در زمينه سخت‌افزار و نه در حد يك ابر رايانه است و ظاهر دلچسب و ظريفي ندارد، پس چرا پاناسونيك FZ-N1 اينقدر گران است؟ دليلش يك چيز است، بدنه‌اي مقاوم كه از آن يك تانك واقعي و فنا ناپذير ساخته است.

 

از جمله مشخصات اين اسمارت‌فون مي‌توان به نمايشگر 4.7 اينچي با رزولوشن اچ‌دي، پردازنده اسنپدراگون چهار هسته‌اي با فركانس 2.3 گيگاهرتز، 2 گيگابايت رم و 16 گيگابايت حافظه‌داخلي، واي‌فاي، NFC و بلندگوهاي دوگانه استريو اشاره كرد، پاناسونيك FZ-N1 در دو نسخه اندرويد 5.1 و ويندوز عرضه مي‌شود. پاناسونيك اطلاعات خاصي را از باتري اين اسمارت‌فون بيان نكرده و تنها مي‌دانيم از شارژ سريع پشتيباني مي‌كند و قابل تعويض است. در رابطه با ميزان شارژدهي پاناسونيك اعلام كرده اين اسمارت‌فون توانايي شارژدهي مداوم 8 ساعته را داراست . پاناسونيك FZ-N1 مجهز به اسكنر ليزري است كه مي‌تواند باركد محصولات را اسكن كند.

پاناسونيك FZ-N1 توانسته دو گواهي IP65 و IP67 را دريافت كند، و هم‌چنين 2000 سقوط مكرر را تحمل كند. نزديك‌ترين اسمارت‌فون به محصول پاناسونيك FZ-N1 اسمارت‌فون ساخته CAT‌ يعني S50C است كه بسيار ارزان‌تر و خوش استيل‌تر است. اين دستگاه در تابستان آينده عرضه مي‌شود.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.